UMJETNIČKA AVANTURA

Početkom studenog smo započeli sa radionicama fuzije stakla za početnike u našem studiju u Puli. Djevojke su naučile rezati i lomiti staklo, pripremiti ga za fuziju, te su izrađeni predmeti bili izloženi na našoj godišnoj dobrotvornoj izložbi u 3MC-u u Medulinu.
Ove godine su imale priliku raditi i u studiju u Medulinu gdje su naučile pjeskariti i gravirati staklo. 


Jako pozitivno iskustvo. atmosfera jako pozitivna i prije svega opuštena. Zadovoljna sam i druženjem i radom. Samo tako nastavite :)
Nikolina

Izuzetno mi je drago što sam se odlučila za ovu radionicu. Moram priznati da se ne sjećam kad sam zadnji put bila tako okupirana i sa toliko koncentracije nešto radila. Veoma je poticajno i podiže samopouzdanje.
Radujem se nastavku radionica. 
Marina

Zahvaljujem se prije svega na prilici da sudjelujem na ovoj likovnoj radionici jer sam konačno imala prilike za kreativnu oazu, pored svih pravnih zavrzlama :)
Odmor za srce i dušu.
Svakim sljedećim putem, samo više želja i ideja imam, koje ne žele ostati "pasivne".
Ivana

Više od očekivanog! Izrazila sam svoju "uspavanu" kreativnost i sama sebe iznenadila. Vrijeme je na svakoj radionici doslovno proletjelo. Zadovoljna sam prenesenim i usvojenim znanjem o staklu. 
Nastavak pohađanja radionice uopće nije upitan.
Vanja

U kratko lijepo, ugodno druženje. Mentorica čista pozitiva, zadovoljna sam što sam se odlučila za ovu "umjetničku avanturu".
Silva



Uzbudljivo, novo iskustvo, testiranje vlastitih kreativnih i umjetničkim sposobnosti, po prvi put ikad. 
Opuštajuće, "mozak na paši", super ekipa.
Mislim nastaviti sa radionicama.
Andrea

Ovo je za mene otkriće pravo. Kreativno, pozitivno, obojano, krhko, lomljivo, a opet čvrsto i postojano. 
I sve to u ugodnom društvu i pod paskom moćne i nadarene, ugodne i vrijedne voditeljice.
Karmen

Na radionicu sam krenula iz osobne znatiželje, kako raditi sa staklom i što uopće napraviti od njega. Saznala sam korisne informacije i dobila uvid u to kako se reže staklo, kako se oblikuje staklo i naposljetku kako se peče staklo. Frome smo kreirali sami iz materijala koje smo dobili. Najbitnije je da smo se osjećali kreativno, opušteno i povezano u grupi. 
Ovo je svakako jedno novo iskustvo, nadam se da će se radionice nastaviti.
Andrea



Jako korisna i ugodna radionica. Iako nikad nisam imala želju baviti se nekakvim umjetničkim radom, na ovoj radionici se to promijenilo.
Sara

Krenula sam u nešto meni potpuno nepoznato. Inače sam najčesće "jako dobar" kritičar tuđeg rada, ali osobno nisam vješta sa rukama.
I mogu reći da mi je sve ovo donijelo jako puno veselja, zzadovoljstva i nekakvog ponosa da i ja mogu nešto napraviti svojim rukama. Nekakav (čak) osjećaj rasta samopouzdanja? Uglavnom...
Rast.
Puno hvala Nini, Mii, a najviše Lei koja me na sve ovo "upecala".
Klaudija

Ova radionica me uvela u neki posve novi svijet, svijet stakla i privukla me širina koju ovaj materijal pruža. Hvala ti što si me naučila ljepoti rada sa rukama. Učiteljica je odlična!
Milena

Jako sam zadovoljna radionicama, mislim da je bila vrlo originalna i da je poticala moju kreativnost. Ona mi je bila vid relaksacije kojoj sam se veselila cijeli tjedan.
Anja

Radionica fuzije stakla kod mentorice Nine bila je vrlo kreativna. Atmosfera je bila ugodna, topla i prijateljska. Nina je puno pozitivne energije i beskrajnog strpljenja. Hvala joj na tome!
Helena


Xx
SV




0 komentari:

Objavi komentar